Voor vlotte, foutloze teksten

Ik zie ze dagelijks voorbijkomen: zakelijke nieuwsbrieven, websites en brochures met lange zinnen en ingewikkelde woorden. Of, erger nog, met spelfouten. Het gebeurt, en het is zonde. Want zeg nu zelf, als je al na een paar zinnen niet meer begrijpt wat je aan het lezen bent of je komt de ene spelfout na de andere tegen, lees jij dan verder? Een goede tekst is foutloos, leest lekker weg en veroorzaakt emotie bij de lezer. Die voelt zich erkend en begrepen. Hij krijgt antwoorden op zijn vragen of krijgt zin om het product of dienst te kopen. Eigenlijk is een goede tekst als een warm bad.

Kromme zinnen recht

Je hebt je tekst op papier, maar die voelt verre van dat warme bad. De zinnen lopen niet lekker, de tekst is te lang en je twijfelt hier en daar over de spelling. Zo’n dubieuze tekst kost je klanten. Stuur hem naar mij en ik herschrijf hem voor je. Ik schuif met woorden en polijst je zinnen. Ik controleer je tekst op taal-, typ- en spelfouten, maak kromme zinnen recht en stuur hem je foutloos terug. Zo verandert jouw opzet in een scherpe tekst met de juiste boodschap. En daar worden jouw klanten blij van!